Saturday, December 24, 2005

i'm back

Kembali lagi..setelah lama saya menyepi.Bukan merajuk, tetapi kekangan masa yg menghalang saya dari menulis.Semester 2 yg begitu memenatkan.Short sem, jadi dah tentu saya tidak punya byk masa.Dengan quizzes, exams, dan assignments yg bertimbun ditambah lagi dgn masalah2 yg terlalu mencabar kewibawaan saya.Tension! Stress beserta tahap kesihatan yg kurang memuaskan akhir2 ni.Biar apapun saya redha kerana saya percayakan hadis yg mengatakan:-


"Apabila Allah menyintai seseorang hamba, nescaya diujikanNya,kalau hamba itu sabar, nescaya dipilihNya.Kalau hamba itu redha nescaya disucikanNya"


Selang 2 minggu lagi saya akan berjihad kecil..final exam! doakan kejayaan saya.Hanya 2 subject yg saya ambil utk sem nih.Hopefully boleh score dan akhirnya akan menaikkan semula pointer saya.Saya sudah kembali aktif blogging jadi nantikan byk lagi bahan2 ilmiah untuk santapan rohani anda..

No comments: