Tuesday, May 13, 2008


6 May yang lalu, saya dan kawan-kawan suzen, fafa, shawal dan ijad menikmati dinner yang ala-ala semi-farewell kami di Umbai. Bestnye makan....sedap.....Sudah lama saya tak ke Umbai dan kali nih kira cam lepas rindu dendam la =D


( sengaja saya upload gambar ini sebagai strategy
untuk mempromosi blog ini kepada mereka berdua) =D

Kami ke Umbai Lama dan kedai pilihan ialah Kedai 'Parameswara'. Selera memang besar sebab kitorang ni memang kuat makan pun. Maka pelbagai jenis lauk pauk di order seperti ikan pari masak sambal, ikan siakap bakar dan masak 3 rasa, udang masak pedas, sotong goreng tepung dan kupang bercili. Dengan keenakkan dan kesegaran jus orennya betul-betul membangkitkan selera kami malam itu. Ownernya sangat friendly dengan imej yang ala-ala koboi menjadi tarikan pengunjung. Trademark 'just nice' nya yang hanya shawal je yang pandai imitate ;P akan kami ingat sampai bila-bila.

(motif upload: mereka pun ingin dipromosikan
tapi saya tak kisah...sebab saya syg mereka berdua)

Kedai nih memang murah dan berbaloi dengan keenakkan masakannya. Wahhh, promote abes nih!...kalau anda ke Umbai, pastikan 'Parameswara' menjadi pilihan anda ye.. da.....

2 comments:

Anonymous said...

gmbr letak sket jek..yg len mne..?.
upload laa ika...

dinner nih kire last la aku mkn dgn korg ehh..

pasni aku jmpe ko lg ke x enth...hehehe...

lme la mcm dak2 len..

ape2 pon thanx to all of u..

Anonymous said...

gambar tak banyak amek la malam tu...

btw, sape anonymous nih? kalau tak ijad..mesti shawal...kan?

terharu lak aku bace komentar nih...cam sedey je tak dpt segroup esemen dgn kitorang lagi...takpe, agak-agak ade duit lebih tu...contact je kitorang.

Kat KL banyak restoran best-best lagi...mane tau kali nih jumpe pakcik bertrademark lain. he he he