Thursday, March 23, 2006

Demam+ Geram!!!




Demam hari nih...kepala berdenyut2..tapi gagahkan diri gak pegi kelas Marketing..Pastu petang japgi ade toastmaster..*sigh* Dah 2 minggu lecturer postponed, mintak2 hari nih jadi. Dah penat menanti giliran. Lepas telan panadol ingat nak lelapkan mata kejap before 4pm. Skali hamba Allah tu message kat ym..kalau tanye elok2 xpe..nih main sergah je..

"Weh bilik lecturer tu katne?Aku tak tau la.."

Kalau bagi salam elok2 xleh ke ha??Belajar sampai Universiti adab pun xreti? Status dier kat ym

"Hee!!! bengang pun ade. Suruh hantar assignment tp sorang pun tak online.Manalah aku nak tahu bilik Cine tu kat ne"

Tak tahu...tanyelah sengal!!!! Ingat dier punye tension je!! Dah malas nak bertekak, aku pun...

" xpelah, biar aku yg hantarkan..ko xyah susah2..ko kan penat. Biarlah aku yg sakit cam nak mati nih yg susah..pass dgn fa nanti aku hantarkan"

Tabahlah wahai hati..nih dugaan dari Allah je..nak menduga sejauh mana kesabaran kita..Kalau ikutkan hati...ringan je tangan ni nak bg pelempang..tp bukan muhrim plak..nak kena pakai sarung tangan baru bleh kot..:P

3 comments:

Anonymous said...

hope u've learn ur lesson ... org lain mcm mana...?? depa x hangin ka kat dia ...?? susah kalau ada sleeping partner ... kalau geram sgt senang saja ... bgtau la kat lecturer ... padan muka dia ...

Anonymous said...

fa hangin ngan die...memang susah kalo ade sleeping partner dlm group!!! fa n ika yg demam ni la yg terhegeh2 cari org nak ajar buat portfolio tu..portfolio tu memang susah..so takde sorang pon la dlm group kiteorg yg reti..so dah tak reti..pandai2 la cari inisiatif..ni asek buat bodo je..takkan asek nak buat meeting nak discuss camne nak buat..buang mase!! pastu fa ni yg buat smue portfolio..portfolio 7..so patut sorang satu...ni dah lain plak...(ika ko kirenye tak termasok la yer..ko dah buatkan ..tapi sbb aku dah siapkan smue..ko amek je yg aku buat)so ika buatkan summary..ok lah keje yg tinggal..print n send kat lecturer je..keje senang kan?? budak skolah pon reti..nak konon jadi hal..seorang hamba allah..bak kate ika..bole plak kecoh kat ym uat status...fa sound elok2...ckp bukan main lagi status...fa ni yg buat keje hampir keseluruhan tak bising pon...
nak je gado tapi demam tak larat..aku yg bersekang mate buat keje ...ko goyang kaki..nak mengamuk plak bile tak jumpe bilik lecturer...kames kan ade tuto class...yg tak tanye lecturer tu apsal...ishkk...nak suruh hantar pon susah..senang fa hantar tak yah letak name yg tak sepatutnye..

Miss Szeiqa said...

itula namanye pemalas fa...xpernah rasa susah agaknyer..semua nak org suapkan..